Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelus on kirkon vanhin toimintamuoto. Se yhdistää seurakuntalaisia ja kaikkia kristittyjä. Sunnuntai on kristityille päivä, joka muistuttaa Jeesuksen ylösnousemuksesta.

Jumalanpalvelusten aihe vaihtelee. Jokaisella kirkkovuoden pyhäpäivällä on oma aiheensa ja siihen liittyvät Raamatun tekstit, joita jumalanpalveluksissa käsitellään.

Messua vietetään Kittilän kirkossa sunnuntaisin klo 11 ja Marian kappelissa keskiviikkoisin klo 19.

Erilaisia jumalanpalveluksia

Meillä vietetään myös erilaisia teemamessuja, kuten perhemessu kerran kuukaudessa, tunturimessu ja gospelmessu. Eri musiikkimakuihin on räätälöity omia messukokonaisuuksia. Näissä kaikissa messun osallistujalle tarjoutuu erilaisia ja uudentyyppisiä osallistumisen ja hiljentymisen muotoja.