HÄÄYÖ

Hääyö Levillä Marian kappelissa perjantaina 22.3.2024 klo 18 alkaen. Hääyö on mahdollisuus avioitua ja tunnustaa rakkautta valitulleen romantiikasta ja tilaisuuden arvokkuudesta tinkimättä.

Hääyössä onnistuu kirkollinen avioliittoon vihkiminen, avioliiton siunaaminen ja vihkivalojen uusiminen eli yhdessä eletyn elämän juhlistaminen.

Avioliittoon aikovat: pyytäkää avioliiton esteiden tutkintaa Digi- ja väestötietovirastosta sekä vihkiraamattu kotiseurakunnastanne. Ottakaa mukaanne Leville avioliiton esteettömyystodistus, vihkiraamattu, sormukset, henkilöllisyystodistukset ja puolisonne.

Avioliiton siunaus: ottakaa Leville mukaanne maistraatissa saamanne avioliiton vihkitodistus.

Vihkivalojen uusiminen: voitte halutessanne ottaa mukaanne vihkiraamattunne, johon tilaisuus kirjataan muistiin.

Hääyön Marian kappelissa järjestää Kittilän seurakunta. Kyseessä on maksuton tilaisuus, eli hääyöhön osallistumisesta ei koidu kuluja pariskunnille.

Ilmoittautuminen ja lisätietoja: Kittilän seurakunnan kirkkoherranvirasto, puh. 040 532 9593, sähköposti kittila.seurakunta@evl.fi