Vapaaehtoistyö

Meitä ei ole tarkoitettu yksin kulkemaan, vaan saamaan toisistamme voimaa ja tukea. Oman paikan löytämiseen seurakunnissa on paljon mahdollisuuksia. Yhteyttä toisiin voi kokea vaikkapa, kuoroharjoituksissa, jumalanpalveluksissa tai tapahtumissa. Tarjolla on myös monenlaista vapaaehtoistyötä.

Torstaikerho

Kaikki ovat tervetulleita kahvittelemaan ja juttelemaan sekä laulamaan että pieneen hartauteen torstaisin klo 13 Serkkuun. Kuukauden viimeisenä torstaina on puhetta, kuvia ja ääniä lähetystyöstä.

Serkku on seurakunnan hallinnoima tila. Torstaikerhossa voipii kertoa tarinoita ja kokemuksia. Serkussa myös voi pitää musiikkihetkiä. Torstaikerhossa lauletaan virsikirjasta lauluja. Torstaikerhossa myös pystyy juomaan kahvia ja puhua muuten vaan. -Seurakunnan harjoittelija

Aikuisena rippikouluun

Sinua on pyydetty kummiksi? Kirkkohäät lähestyvät? Mutta rippikoulu on käymättä… Tai ehkä toivot saavasi keskustella elämän perimmäisistä kysymyksistä. Sinulla on mahdollisuus suorittaa rippikoulu myös aikuisena ja mikä tahansa kiinnostuksesi syy rippikoulun käymiseen aikuisiällä onkaan, olet lämpimästi tervetullut mukaan!