Info ja asiointi

Kirkkoherranvirasto palvelee kristillisten toimitusten, kuten kastetilaisuuden, häiden tai hautajaisten järjestämisessä. Virastosta hoidetaan kirkon, muiden seurakunnan tilojen sekä työntekijöiden varaus tilaisuuteen, sekä annetaan neuvoja ja ohjeita tilaisuuden järjestämistä varten. Viraston kautta tehdään myös muut varaukset erilaisia tilaisuuksia varten. Kirkkoherranvirasto on auki päivittäin klo 9-14. Yhteystiedot alla:

Valtatie 100, 99100 Kittilä // kittila.seurakunta@evl.fi // 040 532 9593

Huomioithan asioidessasi, ettei meillä voi maksaa pankkikortilla.

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnat tallentavat jäsenistään tarpeellisia tietoja kirkon jäsenrekisteriin. Tietoja käytetään henkilön oikeuksien ja velvollisuuksien täyttämiseksi. Henkilötiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä voida luovuttaa ulkopuolisille, ellei siihen ole laissa määriteltyjä perusteita. Jäsentietojärjestelmää koskeva rekisteriseloste on saatavilla Kittilän seurakunnassa. Tämä informaatiovelvoite perustuu EU-tietosuoja-asetukseen.