Tuomasmessu

to 23.5. klo 18.00

Kirkko

Tuomasmessu on omanlaisensa jumalanpalvelus Kittilän kirkossa

Tuomas kutsuu sinut kirkkoon kyselemään, epäilemään ja etsimään.

Tuomas oli Jeesuksen opetuslapsi, joka tunnetaan lisänimellä Epäilevä. Tuomasmessussa saa kysellä, epäillä ja etsiä. Tuomasmessu tarjoaa matalan kynnyksen paikan kaikille, jotka kaipaavat Jumalaa tai etsivät yhteyttä toisiin ihmisiin.Tuomasmessu yhdistää eri tavoin ajattelevia kristittyjä ja rohkaisee avaraan, itseä ja toista armahtavaan uskoon. Tuomasmessu korostaa arvoinaan uudistumista, yhteisyyttä, elämänmakuisuutta ja vastuullista elämäntapaa. Messussa on tarjolla yhteislaulua, sanaa ja ehtoollinen. Rukoukseen on tarjolla monia mahdollisuuksia. Voit kirjoittaa rukousaiheesi lapulle, josta Rukoustiimi poimii sen esirukoukseen. Voit käydä rukouspalvelijan luona pyytämässä henkilökohtaista rukousta. Voit sytyttää kynttilän jonkun muistoksi tai jonkun puolesta. Voit vain olla ja istua hiljaa rukouksessa, kun ihmiset ympärilläsi rukoilevat.

Laulamassa ja laulattamassa Entiset nuoret.
Musisoimassa Mika Sagulin
Juontamassa Elina Koivuniemi